HTML

Bunkó Britt Blogja

Ez a blog rólam szól -> Mindennapjaimról, utazásaimról, gondolataimról, fociról, életről - meg arról, ahogyan én a világot látom. Elsősorban családom, barátaim és ismerőseim számára írok ide (viccesebb, mint egy kör e-mail), de persze minden érdeklődő számára nyitott az oldal!

Friss topikok

  • Bunkó Britt: Általában én is így teszek - az iwiw és a freemail megtanított már erre. Itt nem tudom, mi volt a ... (2008.08.11. 19:26) Szczecini mindennapok
  • mSanyi: Hű... Heti száz óra. Hogy bírják ezt az orvosok? (2008.08.11. 15:23) Kórházi mindennapok
  • Bunkó Britt: Olvassátok! Igyekszem tökéletesíteni! (2008.07.23. 17:53) Elhagyom a várost...
  • Turulmadár: Teljesen igaza van a főszerkesztő úrnak, a "polgári szertartás" tényleg egy kommunista csökevény. ... (2008.07.22. 21:26) Recent things
  • Turulmadár: Mit írjak ide? (2008.07.22. 21:06) Sziasztok kedves olvasók!

Sziasztok kedves olvasók!

2008.07.13. 10:54 Bunkó Britt

Jól látjátok, ez itt az én blogom. Meg mindenkié, aki olvassa!

Most persze ide írnom kéne, hogy miért, hogyan, minek, kinek... Erről röviden:

már korábban is előfrodult velem, hogy hosszabbra sikerült utazásaim során naplót vezettem (persze az is úgy indult, hogy a bevétel-kiadás egyenlegeimet egy kis könyvecskében vezettem, aztán nem akartam, hogy rengeteg üres oldal maradjon benne, meg rá is értem, meg ha épp nem volt kivel beszélgetni - tudom, antiszoc vagyok -, legalább magam számára rendeztem a gondolataimat). Így történt ez Cardiffban, majd Edinburghban, kevésbé Rigában, na és gyakorlatilag sehogyse máshol, pláne itthon. Lehet ez a blog is kábé 2 poszot ér majd meg... Csak rajtam múlik - it's up to me! hehe
Ja, és a miérthez egy fontos adalék. Mert Sanyi kifejezetten kérte, hogy ha idén is hosszabb időt töltünk távol, akkor ugye írok útinaplót. Lehet ilyenre nemet mondani??? Természetesen nem lehet... Szóval Sanyi, listen to me: hallelujah, itten van az útnapló. Meg egy kicsit több is.

A miértről még annyit (nem szoktam sose ömlengeni, meg bonyolult körmondatokba bonyolódni, ismertek, na), hogy korábban már többször eljátszottam a gondoloattal, hogy blogolni kéne, mert az jó, modern, szép, meg már a miniszterelnöknek is van - szóval akkor nekem miért ne??? És belegondolva az útinaplókba, volt azért a kézell írott dolgok mellett levente_in_wales@yahoo.co.uk, meg Edinburghból küldött e-mailek, meg Rigából íródott egész humorosra sikeredett giga-élménybeszámoló reggeli viszkivel meg 17 fokos Balti-tengerrel (asszem az volt életem egyik legjobban sikerült irománya, pedig azért már volt néhány).

Szóval ezért.

Meg mert szép, modern, lehet képeket meg videókat berakni, kommentelni, és rögtön olvashatják a barátaim, bárhol is legyek én, vagy ők! Ezennel átnyújtom nektek az életem! (Khm, ez egy kicsit fellengtősnek tűnik, meg dobálózok itt nagy szavakkal, de hátha ezért majd kitesznek az index címlapjára, hehe.)

Azt nem ígérem, hogy itt naponta  többször lehengerlő posztokkal bombázom a világhálót, de azért majd igyekszem up-to-date lenni. A manapság remélem ezzel nem lehet gond, a világ bármely pontján is legyen az ember! Célom nem a látogatottság egekbe emelése, hanem a tájékoztatás, meg a szórakoztatás (ennyi erővel akár közszolgálati tévé is lehetnék... bár ha jobban belegondolok végül is gyermekem, a Medikus Lap is közszolgálat. Bár nem tévé).

Elég a szófosásból, csapjunk a lovak közé!

2 komment

Címkék: köszöntés

A bejegyzés trackback címe:

https://bunkobb.blog.hu/api/trackback/id/tr19565847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása